Nytt för fötterna

image48

Sämsta vädret idag eller?
Svar Ja!
Äntligen hittade jag den fina mattan på Ikea! Dom har bara haft den i vitt och rött innan! Vill ha in lite mera färg i vardagsrummet!! Tycker att det gröna passar väldigt bra ihop med all lila textil och pryttlar.
Idag har jag hittat på lite nya saker att pyssla med hemma! Köpte lite svarta plastlådor på ikea med! Smidigt med mindre lådor som går att stapla! Blir så mycket skit som bara blir inslängt i förrådet! Nu blir det lite mera ordning och reda!
Ska ta och skruva ner den fruktansvärt hemska hatthyllan med! Nån beige/grå/brun platsklädd metall pjäs! Uä!
Har länge tänkt bli av med den! Fast får ju inte slänga den eftersom den ingår i hyresrätten! Typiskt! Tycker om att slänga saker =)
Ska ta och åka och handla nu!
Plocka ihop lite tvätt med! Har ju tvätttid kl 7:00 imorn så det orkas inte med innan dess!
Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Gokväll du! Åh det där ser riktigt snyggt ut. Översiktsbild tack! Säger jag som är urdålig på det. :-D Och vilken skillnad det blev i hallen. Som du säger, det samlas bara en massa onödig "skit" på dom där hyllorna. Och inte är dom särskilt vackra heller. När vi bodde i hyresrätt plockade jag också ner den existerande hatthyllan och lade i förrådet. Stod inte ut med dom! Nepp, nu är det sängen. Konstigt nog lägger jag mig alltid tidigast på helgerna. Kram på dej!!!

2008-01-05 @ 23:13:17
URL: http://fixaodona.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0