Andra sidan...

image48

Här har vi andra sidan av hallen! Detta möter man när man kommer in genom dörren!
Innan hade jag rosa i hallen! Men har gått och stört mig lite på det eftersom man har en röd telefon! Det kändes inte riktigt rätt =) Sen är ju det ständiga problemet med alla sladdar, modem och adaptrar. Det är en lite utmaning att gömma dom! Men mina ligger under pallen =) Det är nog min 3dje lösning hittills fast denna känns faktist bra till skillnad från dom andra! Plus att om man önskar kan man ju sitta ner när man tar på sig skorna! Inget jag riktigt fattat varför man gör! =) Va riktigt pysslartagen med så jag passade på att klä in en gammal dvd-kartong med lite tapet som hade blivit över! Hm nu kan man knappt ana det fula proppskåpet! Skönt! När vi flyttade in va det en dörr där som döljde proppskåpet men har lite allergi mot dörrar!
Idag har jag faktiskt målat min lilla lampa! Oh kommer bli så fint! =) U see!
Ska dammsuga nu och göra min rätt som hemmafru! Råkade fastna i soffan imorse! Sett på 8 avsnitt av Desperate Housewives! Hehe ! Pinsamt javisst!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0