Tack för en trevlig helg!

image67

Hemma igen!  Haft en skön helg. Fast inge vidare avkoppling! Det kan man göra när man e död. =)
Har blivit en del shopping!
På lördagen skulle vi ju hitta på nån aktivitet! Och ja vad kan tilltala mig och fixaodona bättre än lite shopping!
Så varför inte åka en dagstur på 30 mil?
Åkte till Gällstad och Lager 157! Hann ju med både Fabriksbutiken, Bolagret och nån liten mysig prylaffär. Handlade mest mjuka saker!
Diggar linnena på Lager 157, bra kvalite till det låga priset! Så fyra linne i fina färger fick följa med hem för 25kr st. Mucho bra!
Nu har jag iallafall köpt tyg till sovrummet med! Längtar tills man har tid att börja sy! Så färgen blir alltså blå!
Blå, brun! Brun, blå! Ja funkar sig bra!
Dom översta tygerna har jag sett ut till lite andra ändamål.
Länge sen man köpte så mycket mjukt! Och sen man enligt mig fyndat fruktansvärt!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja när man tänker efter så är det ju logiskt. Men om jag inte hade fått reda på det av Estrellas säljare så hade jag nog inte heller förståt.

2008-02-11 @ 12:20:37
URL: http://inredning.webblogg.se
Postat av: Johanna

Fina tyger! Jag kommer nog inte köpa hem dem själv, men jag tycker de smakade helt okej.

2008-02-11 @ 14:11:20
URL: http://inredning.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0