Present till mig själv...

image132

Jag firar med att köpa en ny mobil! Sony Ericsson W890i! Fast det va välbehövligt! Har tänkt på det ett tag nu! Denna fina mobil uppfyller mina krav! Sååå snygg e den med! Brun och guld! Ingen bra bild men men !

Igår vart de crusing i grannhålan! Åkte flera timmar runt i ärevarvet! Men roligt va det! Inte varje dag man sysslar med sånt! Massa fins bilar att titta på med! Vill tyvärr inte visa några bilder med risk för starka inslag! Hahah nä det va inte så farligt!


Så nu kommer nog min blogg få vila ett tag! Bara så ni vet! Får väl se hur mycket tid man får! Tar ju ett tag innan man kommer in i rutiner när man inte har jobbat heltid på ett bra tag!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilket fin mobil! Jag har själv w880i som jag är supernöjd med :) Kram Sandra

2008-04-27 @ 19:24:38
URL: http://tjohalia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0