Nya skor

image11

Råkade springa på dom här skorna igår. Har tittat lite på dom innan men dom har inte varit plånboksvänliga. Men igår så stod dom där men hade blivit 60% mer plånboksvänliga. Då gör man inget annat än att bara tackar och tar emot.
Idag har jag sovit länge. Skönt men det känns som man aldrig riktigt vaknar. Funderar på att sätta igång med några av mina "att-göra". Tänkte jag skulle ordna till nätverkskabeln som ligger på golvet genom halva lägenheten. Har bara varit en jobbig sak att ta tag i eftersom man måste börja gräva i vägg-listerna. Sen ska jag nog ta min an hatthyllan. Den är fruktansvärt ful så den ska nog allt få sig en omgång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0