Flera eller inte?

image18
Har precis donat iordning ett gammalt satsbord jag hade som inte gjorde någon nytta. Köpte det på Rusta för herrans massa år sen. Men efter dom va bruna han dom agerat som blom-bord på balkongen. Så fram med sprayburken och vips dom blev vita. Riktigt kul att spraya på färgen, slippa kladd med penslar och sånt.
Tänkte att det kunde blivit ett fint soffbord. Men sen fick jag mitt andra soffbord idag som jag köpt på tradera. Kan liksom inte bestämma mig. Kommer en bild på det andra soffbordet med! =)



Imorgon drar min sambo till Skövde över helgen så då får man passa på att göra sånt man inte kan i vanliga fall.
Tänkte dra ihop en girls-night! Eftersom alla vänner har sambos nu för tiden är det lite svårare att utesluta grabbarna i församligen. Så det blir en helkväll med Tacos och SingStar. Trevligt!

Kommentarer
Postat av: Lasslo

Woohoo, kommer imorn när du slutat jobba o leker med dig tills dom andra brudarna kommer :)

2007-10-25 @ 21:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0